Judovereniging Heumen

Sponsoren

Sponsoren judovereniging Heumen

Wij zijn heel blij met de sponsoren die onze club een warm hart toedragen en ieder op hun eigen manier zorgen dat we onze leden een zo goed als mogelijk kunnen begeleiden bij hun sportieve ontwikkelingen. Ook sponsor worden? Neem vooral contact met ons op!

Judovereniging Heumen is al jaren actief in Heumen en de verre omgeving.

Op dit moment zijn vele Heumense kinderen lid, maar bestaat een groot deel van het ledenbestand ook uit jeugd uit naburige dorpen en zelfs van over de Maas.

Het bestuur van de vereniging organiseert in samenwerking met de jeugdafdeling elk jaar een aantal leuke activiteiten, zowel ten behoeve van de jeugd als van de hele vereniging. Denk hierbij aan clubkampioenschappen, kamp voor de leden, de kerstman die een bezoek brengt aan de club, de Judovereniging Heumen en natuurlijk de examens om een hogere graad in de judo te kunnen halen.

Het laatste tijdsblok van de vrijdagavond staat in het teken van Volleybal. Deze gezellige groep volleyballers is een onderdeel van de judovereniging.

Onze training locatie is de Terp in Heumen aan de Dorpstraat 21.

Wat doen wij allemaal?

Judo lessen

Iedere vrijdag worden er voor verschillende leeftijdsgroepen judo trainingen georganiseerd.

Judo kamp

In de zomer organiseren we een gezellig kamp met overnachting voor de oudere leden.

Papa mama lessen

1 keer per jaar organiseren we een papa en mama judo les. Dan kunnen de kinderen aan hun ouders laten zien wat ze allemaal al kunnen.

Judo toernooi 2022

Wedstrijden / toernooi

Jaarlijks worden de clubkampioenshappen gehouden en organiseren we een groots toernooi. Daarnaast bestaat de mogelijkheid om mee te doen met wedstrijden van andere clubs.

Band Examen

2x per jaar wordt er een bandexamen gehouden. De meeste judoka’s verdienen dan een slip en komen zo steeds een stapje verder.

christmas card, christmas, santa claus-2945633.jpg

Kerstmiddag

Ieder jaar vieren we gezamenlijk op een feestelijke manier de kerst in de Terp. Helaas heeft dit de afgelopen jaren door Corona niet meer plaats kunnen vinden.

onze trainers

Gert-Jan Hendriks

Hoofdtrainer

Esther Reuvers

Assistent trainer

Gert-Jan is afkomstig van budoschool Gennep. De judovereniging Heumen en deze budoschool onderhouden een zeer goed contact. Dit is dan ook de reden dat Gert-Jan al lange tijd in Heumen als jeugdtrainer actief is. Hij is zelf een ervaren judoka, en in het bezit van de 3e dan judo. Dit betekent dat hij niet alleen gekwalificeerd is om jeugd te trainen, maar ook voor onze senioren nog genoeg in petto heeft. Hij staat bekend als streng, maar rechtvaardig en is helemaal in zijn element als hij speels met de jeugd bezig kan zijn.

Esther is al jarenlang de steun en toeverlaat van Gert-Jan, de kinderen en voor de club. Esther is niet alleen assistent trainer maar maakt ook onderdeel uit van het bestuur van de judovereniging Heumen.

Lestijden

Judo Leden vanaf 18 jaar

Volleybal alleen senioren

per maand

Een greep uit onze webshop

Eregallerij

Corry Beelen

Op 6 november 2022 werd Corry Beelen tot erelid uitgeroepen.

Corry Beelen was al lid van Judovereniging Heumen voordat de vereniging officieel een vereniging was. Corry is jarenlang ook voorzitter van de vereniging geweest.

Als afsluiting van het 50 jarige jubileumjaar heeft het huidige bestuur van de Judovereniging besloten om Corry het eerste erelid te maken van Judovereniging Heumen. Op deze manier hopen we nog lang van de betrokkenheid van Corry te mogen genieten.

Winkelwagen
Scroll naar boven